Loading ...

מערכת לניהול קריאה

פתיחת קריאת שירות מהירה לתמיכה :

ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א’- ה’, בין השעות 199:00 – 08:00.
פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)
לאחר שליחת הטופס, תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו.
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה

 

,תאום איוסף

יום האיסוף
מחשב נייח/מחשב נייד

מותג

מערכת הפעלה

שם

שם משפחה

דוא"ל

מספר טלפון ליצירת קשר

כתובת

עיר

בקשות מיוחדות

לאחר מלוי טופס זה נציג אצור קשר לאישור סופי של הפרטים

צור קשר